kzruen

Шолтанова Зарипа Есенбаевна

Колледж басшысы

Байланыс телефоны:

+7(7292) 50-03-12

Мекен-жай: 

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 3Б ш/а, 11 ғ.

kzruen
Мобилді нұсқа

Маңғыстау облысы білім басқармасының «Халел Өзбекғалиев атындағы Маңғыстау жоғары политехникалық колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

Тәрбие жұмыстары жоспарлары, есептері

2021/2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары

Тәрбие жұмысының бағыттары

1.Қазақстандық патриотизмді және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие.

Мақсаты: жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабылеті бар, патриот пен азаматты тәрбиелеу; саяси, құқықтық және жемқорлыққа қарсы мәдениеті қалыптасқан тұлғаны; жастар мен балалардың құқықтық санасын, олардың жастар және балалар ортасында зорлық-зомбылыққа және қатыгездікке төтеп беруге дайын болулары.

2.Рухани-адамгершілікті тәрбие.

Мақсаты: тұлғаның рухани-адамгершілікті және этикалық принциптерін қалыптастыру, жалпы адами құндылықтармен келісуші оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын, қазақстандық қоғамның нормаларымен және дәстүрлерімен. 

3.Ұлттық тәрбие

Мақсаты: тұлғаны жалпы адами және ұлттық құндылықтарға баулу, туған және мемлекеттік тілді сыйлау, қазық халықының мәдениет, Қазақстан Республикасының этностарымен этникалық топтарының мәдениетін сыйлау  ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес

қоса алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу.

4.Отбасы тәрбиесі

Мақсаты: ата-аналардың ағарту, олардың психологтық-педагогтық құзыреттіліктері мен бала тәрбиесі үшін жауапкершілігі.

5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

кәсіби өзіндік анықтамасына саналы қарауды қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлау және эколонгиялық мәдениетін дамыту, үздіксіз білім беру негізінде кәсіби мобильділікке саналы қарым-қатынастың байқалуы.

. өмір бойы жалғасатын оқуға деген ынтасы мен құмарлығын, қызығушылығын, сонымен қатар ақпараттық мәдениетке, әр тұлғаның дарындылығын, зияткерлік мүмкіндіктерінің дамуын қамтамасыз ететін ынталандыратын ортаны қалыптастыру; білімге деген өзіндік ізденіс пен ақпаратты дұрыс пайдалана алу; зерттеушілік және жобалау қызмет дағдыларын игеру, инновацияға деген қабылет; пікір талас жүргізу дағдыларын дамыту, командада жұмыс жасау, ұжымдық рухты нығайты, ақпараттардың қайнар көздеріне сыни таңдау, ақпараттық қызметте этикалық нормаларға, жоғары ақпараттық мәдениетті қалыптастыру.

Көп мәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.

Мақсаты: тәртіптің жалпы мәдени дағдыларын қалыптастыру, өнер мен болмыста эстетикалық объектілерді бағалауға, игеруге, қабылдауға тұлғаның дайын болуын дамыту, төзімділікке, мәдени аралық өзара әрекетке, мәдениетті қоғамда қабылданған тәрбие нормаларына сыйлы қарымқатынасты көрсету; тілдер және сөйлеу мәдениетінің нормаларына; эстетикалық идеалдарға, шығармашылық құндылықтарға; шығармашыл ойлау мен елестеуге, көркем-эстетикалық ісәрекеттерге тәрбиелеу.

.Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтының дағдыларын сәтті қалыптастыру үшін жағдайлар жасау, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу, рухани сұраныстар мен әлеуметтік ұстанымдарға дайын болу және ықыластарды қалыптастыру; теріс құбылыстарға қарсы шығудың тиімді әдістерін игеру; табиғи кепілдіктерін дұрыс пайдалану; денсаулықты нығайту және сақтау, қауіпсіз және жауапты мінез, жаңа өмірлік жағдалардағы төзімділікке.

Тәрбие жұмысының тиімділігі және жүзеге асырылуының бағалау өлшемдері 

Бірінші бағыты – қазақстандық патриотизмді және азаматтылықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие, ұлттық тәрбие, отбасылық тәрбие 

Бағалау өлшемдері:

- Отанына, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік ұстанымға деген сыйлы қарым-қатынас, намыс сезімін және жауапкершілікті көрсете білу; Қазақстан Республикасының заңнамасына және Конституциясына, мемлекеттік рәміздерге (ту, елтаңба, әнұран), құқықтық тәртіпке; ұлтаралық және діни аралық келісімге, халықтардың достастығына; экономикалық және әлеуметтік мәдени даму саласында өз елінің жетістіктеріне; құндылықтарға, басқа адамның еркіндігі мен құқықтарына; табиғатқа, өз өлкесінің мәдени-тарихи өміріне (ауылдың, қаланың, шағын ауданының); құқықтық білімге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәртіпке; заңтардың талаптарына, құқықтар мен міндеттерге; әлеуметтік құндылықтарға; этникалық сана сезімге; этникалық бірлестікке;  туған және мемлекеттік тілді игеруге; өз халқының мәдени мұрасына, өз халқының және қазақ халқының салт-дәстүріне; Қазақстанның этномәдениетіне; Қазақстанның басқа этностарының мәдениетіне; этникааралық келісім мен бейбітшілікке; адамгершілікті ұстанымдар арқылы отбасы және неке құндылықтары.

Жүзеге асырудың механизмдері:

Сабақтар, оқыту пәндері, сабақтан тыс іс-шаралар, қосымша сабақтар. Пікір талас, пікір алмасу, патриотикалық форумдар, науқандар, соның ішінде сыбайлас жемқорлыққа сабырсыздыққа әкеліп соқтыратын науқандарды ұйымдастыру. Мемлекеттік атрибуттарды және мемлекеттік рәміздерді білу бойынша конкурстар мен олимпиадалар өткізу. Қазақ халқының және Қазақстанда тұрып жатқан басқа этностардың мәдени мұрасын, салттары мен дәстүрлерін зерделеу бойынша өлкетану экспедициясы. Мемлекеттік, әдебиет, өнер, ғылым қайраткерлерімен, соғыс ардагерлерімен және еңбек ардагерлерімен, қоғам қайраткерлерімен, құқық қорғау органдарының, әділет, мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметкерлерімен кездесулер; балалар және жастардың бастамалық жобаларының жүйесін дамыту; қоғамдық қорлармен бірлескен жұмыс; әңгімелесу, лекциялар, семинарлар, тренингтер; экскурсиялар; ақпараттық-құқықтық материалдарды тарату; «сенім қызметін» ұйымдастыру, «Мен және заң акциясын ұйымдастыру», «Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз – қоғам қызығушылықтарын сатып кетуге қарсымыз».

«Мәңгілік ел» жобасы шеңберінде науқандар өткізу, Қазақстан Республикасының рәміздерін білу бойынша конкурстар мен фестивальдер, мемлекеттік тілді, қазақ халқының мәдениеті ме дәстүрлерін, Қазақстан тарихын білу.

Білім беру ұйымдарының Қамқоршылық кеңестері мен ата-аналар комитеттерінің қызметін жандандыру; репродуктивті денсаулық орталықтары, мамандардың консультациялар өткізулері, біріккен отбасылық іс-шаралар; жастар арасындар қыздар мен ұлдар арасында тәртіп мәдениеті туралы әңгіме жүргізу, ата-аналардың білім беру ұйымының өміріне қатысу, мемлекеттік емес ұйымдармен серіктестік, балалар және жастардың қосымша білім беру объектілеріне тегін негізде қолжетімділікті ұйымдастыру; «Менің отбасым», «Жыл отбасы» фестивальдерін, конкурстарды, жарыстарды өткізу.

Екінші бағыты – рухани-адамгершілікті тәрбие.

Бағалау өлшемдері:

Жүзеге асырудың механизмдері:

Оқытудың тәрбиелік шамасын оқыту пәндерінің мазмұнындағы құндылықтарды интеграциялау арқылы күшейту; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру, еріктілікті дамыту; педагогикалық консилиумдер, ата-аналар институттары; рухани-адамгершілікті тәрбиенің сапасына мониторинг жүргізу, рухани-адамгершілікті тәрбие тұрғысынан қосымша білім беру жүйесінің мүмкіндіктерін кеңейту.

Үшінші бағыты - еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

Бағалау өлшемдері:

оң және ұқыпты қарым қатынас таныту: экологиялық даму саласындағы мемлекеттік саясатқа, нақыт айтқанда, «Жасыл экономика» бағдарламасына; табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне деген экологиялық сауаттылық; «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы қызметтің әр алуандығына; кәсіби білім мен өндірісті еңбекке; нарықты экономика заңдылықтарына.

байыпты қарым-қатынас таныту: экологиялық қауіпсіз мінез нормаларын сақтау; мамандықты таңдауда; қызметінде өз мақсаттарына жетуде; үздіксіз білім негізінде кәсіби мобильділікті сақтау.

Жүзеге асырудың механизмдері:

Сабақтар, оқыту пәндері, экспедициялардағы қосымша білім алу, туған өлкесінде туристтік саяхаттар, сенбіліктерде, қала, аудан білім беру ұйымдарында көгалдандыру және көріктендіру, жасыл өсімдіктерді отырғызуда, оқыту пәндері, экспедициялар арқылы берілетін қосымша білім, «Жасыл ел» қозғалысына қатысу, еріктілер қозғалыстарына, ғылыми экологиялық жобаларға қатысу, табиғи аумақтарды қоқыстан тазартуға қатысу. Сенбіліктер, кәсіпорындарға экскурсиялар, жетекшілермен, новаторлармен, табысты кәсіпқойлармен кездесу, жетекшілік, студенттік құрылыс және педагогикалық жасақтардың қызметі.  «Өмір мен мансапты жоспарлау», «Кәсіби талпыныс» атты жобаларды жүзеге асыру. Оқу шеберханасы мен зертханалардың материалдық-техникалық беріктігі. 

Бағалау өлшемдері:

- қызығушылықты, ынтаны және сұраныстылығын таныту: өмір бойы білімдерін шыңдауға; ақпаратты қолдануға үйрену және өздігінен ізденіс; сыни ойлау қабылетін дамытуға, алған ақпаратты тиімді пайдалануға және талдауға; зерттеушілік және жобалау қызметтерінің дағдыларын игеруге, инновацияға деген қабылеттері; талқыға түсу дағдыларын дамыту; жасампаздық қызметке; ұжымдық рухты нығайтатын ұжымда жұмыс жасау; ақпаратты алудың қайнар көздерін талдауда сыншылдық таныту; Ғаламтор-қауымдастығына ену; Интернеттегі девиантты қарым-қатынасқа төтеп беру; Ғаламтор-сауаттылығын қалыптастыру; ақпараттық қызметтегі этикалық нормаларға; жоғары ақпараттық мәдениетті қалыптастыру. 

Жүзеге асырудың механизмдері:

Сабақтар, оқу пәндері, үйірмелер және қызығушылықтары бойынша сабақтар, мектептік және желілік пікірталас турнирлері, балалармен және жастармен бірлескен жобалық жұмыс; сабақтан тыс қызмет, балалар және жастар бірлестіктеріндегі қызметтері, әр түрлі деңгейдегі өзін өзі басқару органдарына қатысу, қосымша білім. Зияткерлік ойындар, конкурстар, тренингтер, викториналар, олимпиадалар, ғылыми-тәжірибелік конференциялар.  Талантты мамандармен және құрдастармен кездесулер, рефераттар, ғылыми-зерттеушілік, ғылыми тақырыпты ақпараттық жобалар, шығармашылық жұмыстар, баяндамалар, хабарламалар, мектеп және студенттік медиа орталықтар, бұқаралық ақпарат құралдары, сайттар, кітапхананы дәріптеу. Психометрикалық және социометриялық тесттер және әдістемелер; көшбасшылықты дамыту бойынша бағдарламалар. 

Бағалау өлшемдері:

сыйластық қарым-қатынас таныту: төзімділік пен ғаламдық ойлауға; полимәдениеттілік пен көптілдікке; мемлекеттік, орыс, ағылшын және басқа тілдерді білуге; мәдениетаралық ынтымақтастыққа; қандай да бір мәдение қауымдастықта қабылданған мәнез-құлық нормаларына; Сөйлеу және тіл мәдениетінің нормаларына; эстетикалық идеалдармен көркем құндылықтарға; шығармашылық ойлау мен елеске, көркем-эстетикалық қызметке.

Жүзеге асырудың механизмдері:

Жастардың мәдениет пен халықтардың әр алуандығында бірлікті көру. Үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар, мұражайлар, көкемдік көрмелер, тарихи орындар, іс-шаралар: шығармашылық кештер,  жастар және балалар қызметтерінің көрмесі, халықтар достастығының фестивалдері, тілдер және шығармашылық клубтар, конкурстар; кездесулер: танымал тұлғалармен, өнер қырандарымен; Қазақстан халықтарының Ассамблеясымен және этномәдени орталықтармен ынтымақтастық жасасу.

Бағалау өлшемдері:

ынта мен әзірлілікті таныту: денсаулық жағдайына скрининг жасау; әлеуметтік ұстаным мен рухани сұраныстарға; кері әсерлерге қарсы тұрудың тиімділік әдістерін игеру; табиғи қабылеттерді дұрыс пайдалану; денсаулықты сақтау және нығайту, қауіпсіз және жауапты мінез-құлық; жаңа өмірлік жағдайларға төзімділік; қауіпсіздік пен өмірлік қызметтермен қамтамасыз ету; денсаулық сақтау ортасын құру. 

Жүзеге асырудан күтілетін нәтижелер

Білім алып жүрген жастардың қазақстандық патриотизмдерінің, азаматтық санасезімдерінің, құқықтық және жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, төзімділік пен тұлғаның әлеуметтік маңызды сапаларының қалыптасу деңгейінің артуы;

Жалпы адамдық және ұлттық құндылықтардың мәдениеті негіздері, мемлекеттік және ана тілі мен этномәдениетке сыйластық;

Тұлғаның рухани-адамгершілікті дамуында білім беру мазмұнының тәрбиелік шамасын күшейту; 

Ата-аналардың балалардың тәрбиесіне деген жауапкершілік пен психологтықпедагогикалық құзыреттіліктерін арттыру; 

Білім беру ұйымдарында полимәдени ортаны құру, тұлғаның шынайылық пен өнерде эстетикалық объектілерді бағалауға, игеруге және қабылдауға дайын болуы; 

Тұлғаның дамыған экономикалық ой-өрісі және өзін өзі дамыту мен кәсіби қалыптасуына саналы қарым-қатынасы; табиғатты аялауға белсенді азаматтық көзқарасы; экологиялық сауаттылықтың және мәдениеттің жоғары деңгейі;

Сәтті әлеуеттену, өзін-өзі жетілдіру және дамыту, отбасы институтын нығайтуға саналы

Бейімдеу және қоғамдық нормалар мен ережелерді жеке қабылдау, болашақ мамандығына келесі жолдар арқылы қызығушылығын арттыру:

1 курс

1

Оқу жүйесі және құрылымымен танысу

2

Колледждің ішкі тәртіп ережелерімен танысу

3

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, мемлекеттік рәміздерді білу

4

Ұлттық тәрбие арқылы әдет-ғұрпы және салт-дәстүрді білуге тәрбиелеу

5

Дағдыларды қалыптастыру, өзіндік жұмыс, шығармашылық конкурстарға, конференцияларға, жарыстарға, әдеби оқуларға қатысу

6

Жалпы колледжішілік іс-шараларға, пәндік үйірмелерге, қызығушылықтары бойынша үйірмелерге қатысу

7

ҚР Президентінің «Рухани Жанғыру» бағдарламасы арқылы білімге ұмтылу

8

«Туған жер» бағдарламасы арқылы студенттің Отанға деген оңтайлы және эмоционалды қатынас жасауына тәрбиелеу.

9

Жастардың азаматтылығын, патриотизмін дамыту рухани-адамгершілік және әлеуметтік құндылықтарды, кәсіптік сапаларды және оны қоғамдық өмірдің түрлі саласындағы белсенділігін қалыптастыру.

10

Құқықтық тәрбиелеу

11

Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру

12

Рухани-адамгершілік тәрбиені жетілдіру

13

«Саналы ұрпақ» клубының жұмысына қатысу

14

Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, парасаттылық мәдениетін қалыптастыру

Қоғамдық қызмет және кәсіби бағытта оқыту дағдыларын жетілдіру және бекіту арқылы:

2 курс

1

Жалпы кәсібі және арнайы пәндері бойынша білім алу.

2

Ұйымдастырушылық және қоғамдық-саяси жұмыс негіздерін зерттеу.

3

Студенттік байқауларда мамандықтар бойынша техникалық шығармашылық үйірмелерге, олимпиадаларға, клубтардың жұмыстарына қатысу.

4

Ғылыми-тәжірибелік конференцияларға баяндамалармен, «Мамандық бойынша Үздік» байқауына қатысу.

5

«Туған жер» бағдарламасы арқылы Отан алдындағы адамгершілік, адал болуға, нағыз патриот болуға тәрбиелеу.

6

Рухани сапа арқылы студенттердің бойында жоғары адамгершілікті қалыптастыру, халықтың бай дәстүрін сақтау және жария ету, табиғат пен қоршаған ортаға зиян тигізбеу.

Студенттердің мүдделерін, олардың өндірістік мекемелеріндегі тәжірибелік қызметіне даярлығын, жұмыс істей білу қабілеттерін анықтау және кәсіби даярлау, кәсіби дағдыларын жетілдіру:

3-4 курс

1

Арнайы пәндер бойынша теориялық және тәжірибелік білімін, іскерлік дағдыларын игеру.

2

Өзекті мәселелері бойынша теориялық және практикалық әзірлемелер орындау.

3

Кәсіби шеберлігін арттыру және кәсібіне деген сүйіспеншілік қалыптастыру.

4

Студенттерді бәсекеге қабілетті, сындарлы, мықты, жауапты, шығармашыл бірегей ұлт тұлғасы ретінде тәрбиелеу. Тәрбиелеу мен оқытудың ұлттық жүйесін қалыптастыру.

5

Рухани сапа арқылы студенттердің жоғары адамгершілік қасиеттерін  қалыптастыру, халықтың бай дәстүрін сақтау және жария ету, табиғат пен қоршаған ортаға зиян тигізбеу.

Оқу-тәрбиелеу жұмысының жоспары

Іс-шараның атауы

Орындалу мерзімі

Индикаторлар/

соңғы нәтиже

Жауаптылар

I. Тәрбие берудің нормативті құқықтық қамтамасыздандырылуы 

1

2021-2022 оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту 

тамыз

2021-2022 оқу жылына арналған

жұмыс жоспары

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2

Топ медициналық қызметкердің, АӘД ұйымдастырушысының, спорт бойынша нұсқаушының, кітапханашы меңгерушісінің, жатақхана тәрбиешілерінің жоспарларын келісу және бекіту 

қыркүйек

Жұмыс жоспары

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

3

Үйірмелер мен секциялардың жоспарларын келісу және бекіту 

қыркүйек

Үйірме мен секциялардың жоспарлары

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

4

кезекшілік кестесін құрастыру

Апта сайын

Кезекшілік кестесі

5

Колледжішілік іс- шаралар кестесін құрастыру 

қыркүйек

кесте

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

6

Тәрбие жұмысы бойынша ережелерді, жобаларды және басқа да құжаттарды әзірлеу 

Жыл ішінде

Ережелер, жобалар

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

7

Жатақханаға орналастыруды жүзеге асыру үшін мемлекеттік қызметке сәйкес құжаттарды қабылдау 

Жыл ішінде

Бағыттамалар, ескертпелер

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

8

Өзге мекемелермен жоспарларды келісу (ПСыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі және т.б.)

қыркүйек

жоспарлар

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

9

Тәрбие жұмысы бойынша жүргізілетін жұмыстарға  ұсыныс  дайындау:

1. Кураторлық кеңес отырысының құрамы

2. Қамқоршылық кеңесі

3. Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесінің құрамы

4. «Саналы ұрпақ» ұйымына  жауапты тағайындау ұсынысы

қыркүйек

бұйрық

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

10

Жаңадан қабылданған білім алушылардың бейімделуіне бақылау 

Қыркүйек-қазан

Бақылау 

Педогог-психолог

11

Бөлім топтарының сабаққа қатысуларын бақылау 

Жыл бойы

Бақылау

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, топ жетекшілері

12

Топ жетекшілердің жоспарларын, психологтың, медициналық қызметкердің, АӘД оқытушы ұйымдастырушысының, спорт бойынша нұсқаушының, кітапханашының, жатақхана

жылдық есебін

маусым

есептер

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

II. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыздандыру

1

Колледж сайтында, әлеуметтік желілерде және т.б. ақпаратты жаңарту 

Жыл ішінде

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2

Тәрбие жұмысы бойынша

біліктілік арттыру курстарынан өту 

Жыл ішінде

сертификаттар

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

3

Конкурстарға, спорттық іс

шараларға және т.б. қатысу 

Жыл ішінде 

грамоталар,

мақтау қағаздары, алғыс хаттар

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

4

Колледж студенттері үшін қолжетімді инфрақұрылым

Жыл ішінде

кеңес

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

5

Колледждің оң имиджін құру үшін ата-аналармен, студенттермен жұмыс жасау 

Жыл ішінде

кеңес

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, топ жетекшілері, педогог-психолог

III. Жүзеге асыру механизмдері:

Тәрбие берудің негізгі бағыттары бойынша шаралар

1. Бағыты: Қазақстандық  патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 

Мақсаты: отанына деген эмоционалды және рационалды қарым-қатынасымен, мемлекет және қоғам заңдарын сақтау қажеттілігімен, саяси, құқықтық және жемқорлыққа қарсы заңсыздықтарға қарсы шығатын, жастар және балалар ортасында қаталдық пен зорлық-зомбылыққа төтеп беруге дайын  патриот пен азаматты қалыптастыру

1

«не» орай салтанатты жиналыс

қыркүйек

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2

құрамын қалыптастыру және олардың жұмыстарын жоспарлау 

қыркүйек

Жұмыс жоспары

, жастар ісі комитеті

3

ұйымын қалыптастыру бойынша жұмыстарын жоспарлау 

қыркүйек

Жұмыс жоспары

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, жастар ісі комитеті

4

Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі отырысын өткізу

Ай сайын

хаттама

Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі мүшелері

5

Кураторлық кеңес отырысы

Ай сайын

хаттама

Кураторлық кеңес мүшелері

6

Құқық қорғау органдарының өкілдерімен дөңгелек үстелдер, кездесулер 

Жыл ішінде

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

7

Ұстаздар күніне арналған мерекелік бағдарлама

қазан

ақпарат

Жастар ісі комитеті

8

Тұңғыш Президент күніне арналған шаралар, топ

сағаттары, әңгімелесулер, дөңгелек үстел

өткізу

желтоқсан

ақпарат

Жастар ісі комитетітоп жетекшілер

9

Тәуелсіздік күніне арналған шаралар: 

тәрбие сағаты ,топ сағаттарын, әңгімелесулер өткізу

желтоқсан

ақпарат

Жастар ісі комитеті,топ жетекшілер

10

Ауған әскерилерімен кездесу

ақпан

ақпарат

БӘД пәнінің оқытушылары

11

Қазақстан халықтарының бірлігі күніне арналған іс-шаралар 

мамыр

ақпарат

Жастар ісі комитеті,Топ

12

«7 – Мамыр» Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері күніне байланысты мерекелік шара

мамыр

ақпарат

БӘД пәнінің оқытушылары

13

Ұлы Жеңіс мерекесіне орай тәрбиелік іс-шаралар өткізу

мамыр

ақпарат

БӘД пәнінің оқытушылары.

14

Топтарда азаматтық-құқықтық тақырыптарға ақпараттық сағаттар өткізу

Жыл ішінде

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, топ жетекшілер

15

Саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні (дәрістер, әңгімелесулер)

мамыр

Іс-шаралар

Жастар ісі комитеті,Топ

16

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері күні 

маусым

ақпарат

Жастар ісі комитеті,Топ

2. Бағыты: Рухани-адамгершілік тәрбие

Мақсаты: «Рухани жаңғырудың» құндылықты негіздерін терең түсіністікті, тұлғаның рухани-адамгершілікті және этикалық принциптерінің қайта

жаңаруын, жалпы адами құндылықтармен келісілген оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын, қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерін, соның ішінде, жобаларды жүзеге асыру арқылы қалыптастыру

"ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ",  "ҚОҒАМҒА ҚЫЗМЕТ"

1

Халықаралық қарттар күніне арналған іс-шаралар:

- Қарттар үйіне бару

Е Еңбек ардагерлерін сынып сағаттарына шақыру.

қыркүйек

ақпарат

Жастар ісі комитеті

2

Адамгершілік  тақырыптар бойынша топ сағаттарын, этикалық әңгімелесулерді, диспуттер өткізу 

Жыл бойы

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Жастар ісі комитеті

3

«Дін, қоғам, халықаралық қауіпсіздік» тақырыбына семинарлар, дөңгелек үстелдер, топ сағаттар, кездесулер өткізу

бойы

ақпарат

Жастар ісі комитеті, топ жетекшілер

4

Діни  бірлестіктердің өкілдерімен

қазан

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

5

«Жақсылық жолымен» - жетім білім алушылар мен балалар үйінің бүлдіршіндеріне қайырымдылық көмекті ұйымдастыру 

желтоқсан

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

6

Театрларға, мұражай мен көрмелерге бару 

Желтоқсан, сәуір

ақпарат

Жастар ісі комитеті

7

Қалалық және облыстық кітапханаларға бару 

Жыл ішінде

ақпарат

Жастар ісі комитеті

8

«Қамқорлық», «Мейірімділік» қайырымдылық жәрмеңкелері

Жыл ішінде

ақпарат

Жастар ісі комитеті,

топ

9

«Баланың отбасындағы еңбек тәрбиесі» ата-аналар қатысатын топ сағаты

наурыз

ақпарат

Жастар ісі комитеті, топ жетекшілер

10

«Діни экстремизм – бейбітшілік пен тұрақтылыққа төнген қауіп» ақпараттық сағат

сәуір

ақпарат

Жастар ісі комитеті, топ жетекшілер

 «Мейірімділіктің өзекті мәселелері» дөңгелек үстлін өткізу

3. Бағыты: Ұлттық тәрбие

Мақсаты: тұлғаны жалпы адами және ұлттық құндылықтарға баулу, туған және мемлекеттік тілді сыйлау, қазық халықының мәдениет, Қазақстан Республикасының

этностарымен этникалық топтарының мәдениетін сыйлау

1

Ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстарға қатысу  («Тоғызкұмалақ», «Асық ату» және әр түрлі деңгейдегі)

Жыл ішінде

Жұмыс жоспары

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2

Қазақстан халықтарының мәдениеттерін зерделеуге

бағытталған топ сағаттар мен іс шаралар өткізу 

Жыл ішінде

ақпарат

, топ жетекшілер

3

«Туған өлке тарихы»  мәдени-тарихи орындарға, мұражайға саяхат

Жыл бойы

ақпарат

Жастар ісі комитеті

4

«Ұлттық тәрбие – ұлағат көзі»  тәрбие сағаты

қазан

ақпарат

топ жетекшілері

5

«Шахмат» ойындарынан  сайыс

желтоқсан

Жастар комитеті

6

«Бір халық-бір ел-бір тағдыр» тәрбие сағаты

наурыз

Топ жетекшілері

7

Наурыз мерекесіне орай 1 курс топтары арасында өткізілетін іс-шаралар:

- тәрбие сағаттары

- қайырымдылық іс-шаралары

- қазақтың ұлттық ойындарынан сайыс

наурыз

Жастар ісі комитеті,

Топ жетекшілері

8

«Халықтар достығы»

тәрбие сағаты

мамыр

ақпарат

Топ жетекшілері

9

ҚР Тұңғыш Президентінің мұражайы, ұлт көшбасшысы ҚР ТҰңғыш Президенті кітапханасы, ұлттық-мәдени объектілеріне виртуалды саяхат жасау

Желтоқсан,

маусым

ақпарат

Жастар ісі комитеті,

Топ жетекшілері

сіМақсаты: ата-аналардың ағарту, олардың психологтық-педагогтық құзыреттіліктері мен бала тәрбиесі үшін жауапкершілігі.

1

1-4 курстарда ата-аналар жиналысын өткізу

қыркүйек, желтоқсан

ақпан, маусым

хаттама

Топ і

2

Жалпы колледжішілік  

Қыркүйек, мамыр

хаттама

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, топ жетекшісі

3

Баланы тәрбиелеу мен оқыту барысында туындаған

мәселелерді шешуде ата-аналарға көмек көрсету мақсатымен жеке әңгімелесулер өткізу 

Жыл ішінде

әңгімелесулердің хаттамалары

, топ жетекшісі, педогог-психолог

4

Күрделі отбасылардың үйлеріне бару, сабақтан тыс уақытта студенттердің өмірлерімен танысу 

Жыл ішінде

Бару акті

Топ жетекшісі,  педогог-психолог

5

Студенттердің отбасыларына психологиялық, құқықтық көмек беру

Жыл ішінде

хаттама

Топ жетекшісі, педогог-психолог

6

Ата-аналарды колледждің қоғамдық өміріне қатысу үшін тарту 

Жыл ішінде

хаттама

Топ жетекшісі,  педогог-психолог

7

Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым – қатынасты  нығайту мақсатында жүргізілетін іс-шаралар: тәрбие сағаттары, топ сағаттары, әңгімелесу, танымдық сағаттар,дөңгелек үстел.

Жыл ішінде

Ақпарат

топ жетекшісі

8

«Отбасы FEST» бейне үзінділер жобасы

ақпан

Ақпарат

Жастар ісі комитеті

5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 

Мақсаты: өзін өзі кәсіби анықтауға саналы көзқарас, экономикалық ойлау және тұлғаның экологиялық мәдениетін дамыту 

1

Аумақты тазалау (сенбіліктер өткізу және т.б.)

сәуір

ақпарат

, басшының шаруашылық істері жөніндегі орынбасары

2

Әлеуметтік серіктестердің кәсіпорындарына экскурсия 

Қараша

экскурсиялар

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

3

оқытылатын мамандықтардың өкілдерімен, еңбек ардагерлерімен кездесу

Жыл бойы

ақпарат

Жастар ісі комитеті

4

тәжірибелік

конференцияларға, облыстық техникалық шығармашылық көрмелеріне қатысу 

Жыл бойы

ақпарат

Топ жетекшілері

5

«Бизнес сатысымен» экономикалық ойын

ақпан

ақпарат

Жастар ісі комитеті

6

«Менің ауылым-менің мақтанышым» студенттер арасында бейнероликтер байқауы 

наурыз

ақпарат

Жастар ісі комитеті, топ жетекшілері

7

«Менің таңдауым» дебат

қараша

ақпарат

«Саналы ұрпақ» студенттік ұйымы

8

«Таза Табиғат» акциясы

сәуір

ақпарат

Жастар ісі комитеті

9

«Бұл менің ағашым» атты ағаш отырғызу

сәуір

ақпарат

Жастар ісі комитеті

6. Бағыты: Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу 

Мақсаты: зияткерлік мүмкіндіктердің, көшбасшылық қасиеттер мен әр тұлғаның дарындылығының дамуын қамтамасыз ететін ынталандырылған кеңістікті қалыптастыру, сонымен бірге ақпараттық мәдениетті, балалардың кибер мәдениеті мен

1

тәжірибелік

конференцияларға, конкурстарға, іс-шараларға

Жыл бойы

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2

Ақпараттық қауіпсіздікке бағытталған сынып сағаттарын 

Жоспар бойынша

ақпарат

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, колледж инспекторы

3

«Презентацияны қалай бастау керек: 10 идея. Тыңдаушылар не ұнатады? тренинг

қазан

ақпарат

Басшының ақпараттық технологиялар ісі жөніндегі орынбасары

4

«Сізге өзіне деген сенімділік не береді? 4 пайдалы қасиет және оларды қалай дамыту керек»

қараша

ақпарат

«Саналы ұрпақ» студенттік ұйымы

5

«Болашақтағы Қазақстан!» үздік шығарма, эссе байқауы

желтоқсан

ақпарат

Жастар ісі комитеті

6

«ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалды сайыс

ақпан

ақпарат

Жастар ісі комитеті

7

«Не? Қайда? Қашан?» интеллектуалды сайыс

наурыз

ақпарат

Жастар ісі комитеті

8

«Ең үздік топ» сайыс

мамыр

ақпарат

Жастар ісі комитеті

9

«Шығармашылык қабілет  табиғаттан беріле ме немесе еңбекпен келе ме?»  сауалнама

ақпан

ақпарат

Педогог-психолог

7. Бағыты: Көпмәдениетті  және көркем-эстетикалық тәрбие 

Мақсаты: тұлғаның шынайылық пен өнерде қабылдауға, игеруге, эстетикалық объектілерді бағалауға мінез-құлықтың жалпы мәдени дағдыларын қалыптастыру, білім беру ұйымдарында поли мәдени ортаны құру, соның ішінде «Оқушылардың пікірталас қозғалысы», «ұшқыр ой алаңы» жалпы ұлттық мәдени-білім беру жобасын  жүзеге асыру арқылы. 

1

Қалалық, облыстық ғылыми тәжірибелік конференцияларға, конкурстарға, іс-шараларға қатысу 

Жыл бойы

Сертификат, алғыс хаттар

әдіскер, оқытушылар, топ жетекшілері

2

«Еліміздің экономикасы  дамысын десек...» такырыбында  пікір-талас

ақпан

ақпарат

Топ жетекшілері

3

Жұмыс жоспары

Жастар ісі комитеті

4

Құқық бұзушылықтың алдын алуда сәтсіз отбасы  балаларын  анықтау, колледжішілік тіркеуге қою.

Есепке алу

Педогог-психолог

5

«Мен және менің мамандығым» топ сағаты

қараша

ақпарат

Топ жетекшілері

6

«Ұлы даланың жеті қыры. Түркі әлемінің бесігі» тақырыптық топ сағаттары

қаңтар

ақпарат

Топ жетекшілері

8. Бағыты: Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мақсаты: салауатты өмір салтының дағдыларын сәтті қалыптастыру үшін кеңістік құру, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зияны

1

Әр түрлі спорттық секциялар ұйымдастыру

қырқүйек

ақпарат

дене шынықтыру пәнінің оқытушылары

2

«Денсаулық күні» фестивалін  өткізу

қырқүйек

ақпарат

Жастар комитеті,  дене шынықтыру пәнінің оқытушылары

3

«Дені саудың-тәні сау» спорттық жарыстар ұйымдастыру

жыл бойы

ақпарат

дене шынықтыру пәнінің оқытушылары

4

«Салауатты өмір салтын қалыптастыру-денсаулық кепілі»тақырыбында топ сағаттары, кездесулер, дөңгелек үстелдер

қазан

қараша

желтоқсан

наурыз

ақпарат

Топ жетекшілері,

Мейірбике

5

Дәрігер- мамандармен кездесу, дәрістер ұйымдастыру

жыл бойы

ақпарат

Мейірбике, топ жетекшілері

6

«Мен өмірді  таңдаймын» психологиялық  тренинг

ақпан

ақпарат

Психолог, топ жетекшілері.

7

Студенттер  арасында  алькогольдің, темекі,  есірткі  заттарының  зияны туралы  арнайы  сабақтар өткізу 

жыл бойы

ақпарат

Топ жетекшілері, Жастар комитеті, психолог, мейірбике

8

«Квест ойындары» 1 курс топтары арасында сайыс

мамыр

ақпарат

«Саналы ұрпақ» студенттік ұйымы

9

Қазақтың ұлттық ойындарынан спорттық сайыстар

сәуір

ақпарат

Жастар комитеті, дене шынықтыру пәнінің оқытушылары

10

Колледж студенттері арасындағы спорт шеберлері, спортшылармен кездесу 

Желтоқсан,

ақпан

ақпарат

Жастар комитеті

11

«Мерген ару - 2022» атты әскери-патриоттық оқушылар арасында сайыс 

наурыз

ақпарат

БӘД пәнінің оқытушылары

12

Облыстық ЖИТС орталығының өкілдерімен дәрістер ұйымдастыру

Қараша, наурыз

ақпарат

Жастар комитеті, психолог, мейірбике

13

«Өмірің-өз қолыңда» тренинг

наурыз

ақпарат

Педогог-психолог,

Жастар комитеті

14

Қалалық және өңірлік спорттық жарыстарға қатысу

Жыл бойы

15

Қалалық эстафеталар мен спорттық іс-шараларға қатысу

Жыл бойы

 





12 қараша 2021

2021/2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары

Тәрбие жұмысының бағыттары 1.Қазақстандық патриотизмді және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие. Мақсаты: жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабылеті бар, патриот пен азаматты тәрбиелеу; саяси, құқықтық және жемқорлыққа қарсы мәдениеті қалыптасқан тұлғаны; жастар мен балалардың құқықтық...

6 сәуір 2021

2020-2021 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жоспары

Х.Өзбекғалиев атындығы Маңғыстау политехникалық колледжінің 2020-2021 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жоспары  Негізі: «Құқықтық актілер туралы» 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 65-бабының  3-тармағы  «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің ...

10 маусым 2019

2018-2019 жж. тәрбие жұмыс жоспары

...


Маңғыстау политехникалық колледжі бейнероликтері


Құрметті сайтқа келушілер, Маңғыстау политехникалык колледжінің ресми сайтына қош келдіңіздер! Бұл сайтта сіздер колледждің тыныс-тіршілігімен, жұмыс бағытымен , оқу -тәрбие жұмыстарымен олардың нәтижелерімен таныс бола аласыздар. Маңғыстау политехникалық колледжі - беделді, көп салалы, Маңғыстау аймағындағы техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарының бірі.Қазіргі талаптарға сай кәсіби мамандарды дайындау үшін колледжде барлық мүмкіндіктер жасалған. Колледждің міндеті –кәсіби, жан-жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары ұрпақ дайындау.


Шолтанова Зарипа Есенбаевна

Колледж басшысы

© 2024. Х.Өзбекғалиев атындағы Маңғыстау политехникалык колледжі
Все материалы сайта доступны по лицензии Creative Commons Attribution 4.0 при условии ссылки на первоисточник (в случае использования материалов сайта в сети Интернет – интерактивная ссылка).